mammmamia

Alla inlägg under mars 2013

Av Maria Larsson - 14 mars 2013 16:13

Man blir inte lyckligare av att gifta sig, visst vore det en kul grej.
Men så många skiljer sig eller är missnöjda med sitt äktenskap, otogna till höger o vänster.
Man ska ha den största o finaste bröllopstårtan, men varför inte ha en skillsmässotårta också ;)
Tills döden skilljer oss åt eller tills otroheten skilljer oss åt ♥ :)


 

Av Maria Larsson - 8 mars 2013 13:05


Haha detta puckot har nog varken jobb eller tjej idag :P
Inga pengar heller (=


Av Maria Larsson - 8 mars 2013 11:04

Va i stan med min lillebror igår.
Och ah jag blev kär vid första ögonkastet.
Shit den bara hängde så svart och fin där på väggen, och bara ropade efter mig (=
Bara älskade den, men hmmm varför skulle den vara så dyr 3800:- kostade den.
Men vill verkligen ha den.
NÅN SOM VILL BIDRA LITE ;)

hahah :P


   



Av Maria Larsson - 8 mars 2013 10:34

Grimmie lika duktig som vanligt, men wow vilken video hon har gjort till Rihannas låt Stay (=


Av Maria Larsson - 8 mars 2013 10:26


Sitter och lyssnar på ett stjärnskott på youtube.
Linus Svenning, tycker han är jättebra :)

Av Maria Larsson - 7 mars 2013 21:48

Hej jag var ute och gick med min hund Mio.
Och när jag kom till kyrkan ca 700 meter från mitt hus så var det massa folk där och kungen och drottningen skulle komma, visste att dom skulle det men ej vilken tid.
ville ju såklart stanna och titta, så jag fick ju sämsta platsen då jag kom sist, men den sämsta platsen blev den bästa, för jag stod där bussen stannade, så jag fick ju dom första bilderna när de gick av.
Silvia kollade på mig och min hund och jag tog lite bilder. Sen sa en i deras sällskap att jag hade en jättefin hund och frågade om ålder mm på han :)
sen gick jah hem igen.
Här är lite bilder


     

Presentation


Ensamstående 3 barns mamma i sina bästa år till 3 pojkar, 2 hos mig och en i himlen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards