mammmamia

Alla inlägg under januari 2013

Av Maria Larsson - 30 januari 2013 17:56



Han vet vad det handlar om, om han är så duktig nu och kommer ihåg hela koreografin, hur duktig kommer han inte bli om några år då :)


Av Maria Larsson - 30 januari 2013 14:39

  


Precis hemkommen från gymmet o hämtat kidsen på dagis.
Joggade till gymmet, som är 6 km, sen tränade jag biceps, rygg och mage, sjukt nöjd över passen.
En kompis la upp denna bild på Facebook, så bra så lägger ut den jag med.
Taggad tusen nu med träningen, skaffat en ny vän via nätet som bor i Karlstad, o vi kommer köra nu o hjälpa varandra, får åka o hälsa på henne nåndag o köra lite tillsammans :)
ha en bra dag alla goa



Av Maria Larsson - 28 januari 2013 22:41


Fick hem mina älskade pojkar igår.
Så idag har vi haft en mysdag me mamma "mormor" och systerdotter "kusin" Moa

en dag med bara massa mys :)

På torsdag kommer min älskade vän ner från Sthlm o hälsar på men han stannar bara en dag, men bättre än inget iaf.
Så glad att jag har dig du är min bäste vän ever <3

Nu blir det sängen med Hunden Natti natt

People



    



   

Av Maria Larsson - 27 januari 2013 11:40

Av Maria Larsson - 26 januari 2013 23:49

Skulle köpa hundmat till min lillegris idag, medan jag står i kön o väntar på min tur, så går det in en man i butiken.
Han kollar på mig och jag kollar tillbaka, vi fick värsta ögonkontakten.
Shit asså, har aldrig fått en sådan ögonkontakt innan.
Var som tiden stannade upp.
Ingen släppte blicken, och han var ju så jävla het också....
Grrrr men det var en sån kille man såg en gång och aldrig mer kommer se.
Hade ju fan lust o vända o be om hans nummer.


Näää herregud Mia du får nog skaffa dig en karl snart....


Brit Care Adult  Medium Breed 12 kg


Av Maria Larsson - 26 januari 2013 17:37

Ikväll blir det bara mys i soffan med min man <3
Mio min Mio

Av Maria Larsson - 26 januari 2013 16:20

  


Människan är nog den mest nyfikna och egoistiska varelsen i hela världen.
Va på Ikea med min syster o syster dotter tidigare idag, då vi hör en stor duns.
Människor stannade o kollade, och när vi kom fram dit, så ligger det en dam på golvet. Jag knör mig fram i folkmassan då ingen reagerar mer än att glo nyfiket på kvinnan som ligger på golvet.
Jag går ner på knä o försöker få kontakt med kvinnan och frågar hur hon mår, hennes man sitter jämte.
Jag frågade henne hur hon mådde även hennes man, jag sa ska jag ringa nån?
För kvinnan låg på sidan o man såg hur ont hon hade, jag visste inte vad som hade hänt, men hon hade ont.
Men hon hade snubblat och ramlat rätt regält.
Jag var den enda som pratade med henne, inte ens hennes man gjorde det.
Hon sa att hon hade ont i knät och i foten.
Jag sa att vi skulle försöka att hon skulle stödja på det, så jag bad hennes gubbe ta tag under ena hennes arm o jag började ta tag i andra, men va en annan som stod o glodde, då sa jag till mannen, du kanske kan hjälpa till då jag har sj ont i händerna jag hade ju 2 skenor på händerna liksom efter operationen. Men folk har ju fullt upp med att vara nyfikna.
Vi fick upp kvinnan och hon tackade så mycket.
sen bara gick alla när showen var över....
FY FAN ATT MÄNNISKOR INTE BRYR SIG OM ANDRA.
OCH JAG FICK TRÄNGA MIG FRAM FÖR ATT FÖRSÖKA HJÄLPA.
SKÄMSKUDDE PÅ SVENSKA FOLKET USCH



Presentation


Ensamstående 3 barns mamma i sina bästa år till 3 pojkar, 2 hos mig och en i himlen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards