mammmamia

Alla inlägg under januari 2013

Av Maria Larsson - 25 januari 2013 21:42


God kväll alla fina :)

I dag började jag dagen med att vara kl 8 på vårdcentralen, där jag tog bort 5 leverfläckar, så gott o bli av med dom äcklen ;)
Eftersom det var -25 i morse så åkte jag sen hem o kröp ner i sängen med min älskade hund, så där har vi legat o myst hela dagen typ.


Nu har vi myskväll hos lillasyster o hennes familj och deras kompisar är där med.
blir nog till att se filmen Flight.
ha en god kväll :)



 


 

Av Maria Larsson - 24 januari 2013 20:34


Säger bara wow vilken röst hon har bara älskar henne :)


Av Maria Larsson - 24 januari 2013 20:25

Va på vattengympa med min älskade mamma <3

så mysigt, och jobbigt shit trodde inte det var så jobbigt var på djupaste så jag ej nådde botten med, 1 h.
skitbra träning :)
Men sen i bastun efter vattengympan.
En dam säger till en tant. Nu föll poletten ner, Nu känner jag igen dig. Då svarar tanten ja att man ska behöva vara naken för att du skulle det (=
Haha jag trodde jag skulle dö o alla i bastun låg typ dubbelvikta. Den gamla tanten äger. lika jävla bra humor som mig ;)


Sjukt bra låt btw


Av Maria Larsson - 23 januari 2013 18:52

Idag så tränade jag med min käre vän Pierre och lillebror (=
blev ett tufft pass för bröst/axlar/triceps och mage (=
Man blir så mycket mer peppad av att inte träna själv.

Körde 15 min pw i högsta lutning innan Pierre hämtade mig, sen körde jag en 15 min spinning.
sen det jag sa innan.
men fy asså jag kan inte alls ta så tungt längre o kan ej böja handleden så man kan köra plankan på trx:en eller armhävningar, få hitta andra knep.
läkaren sa ju att jag kan lyfta som vanligt efter 6 veckor efter operationen av karpaltunnel, så jag gör det men arbetsteraputen skällde på mig :(
men jag kör lugnt, vill ju inte bli skadad mer än vad jag är, då operationen ej gick bra


ha en trevlig kväll nu ska jag trycka i mig protein


Suddig träningsbild


 


Av Maria Larsson - 22 januari 2013 15:26

Började morgonen på ett möte, sen skulle jag träffa min läkare på ortopeden men hon ringde ist sjukskriven 1 mån till för mina jävla händer :(
Va även hos arbetsteraputen där jag fick lära mig nya övningar och fick något silikon plåster till ärret efter operationen. Träffade sen min älskade vän Mirjami eller Päivi som hon alltid kommer heta enligt mig <3
Vi lunchade o hade det mysigt.
Sån fin vän.

Fick även på Facebook reda på att jag vann en tävling på jnytts sida laser borttagning av tatuering värde 2000 kr men ska se om min bror kan få den ist. Då jag vill ha kvar mina tattoos....

Nu sitter jag hos frisören och de gör om mitt hår (=

Ikväll blir det mys med killen i mitt liv sen träning på mitt löpband.

Ha en superfin dag
Pok Maria

Av Maria Larsson - 20 januari 2013 21:16

Idag så började vi dagen med att åka o bada med mamma syster systerdottern i Ulricehamn så varmt i vattnet och billigt inträde.
Mina barn va så glada och nöjda :)
Sen gick vi på redtaurang efter va redigt gott.

Åkte hem där vi hade vår gympa för barnen vi har varje söndag o de tycker fortfarande att det är så kul även att vi hållt på i ca 3 år.

Nu här barnen åkt till sin far saknar dom redan :/
Idag har jag även tecknat lite igen men har sjukt ont i mina händer.
Blir så trött på dessa händer asså :/

Nu blir det mys med hunden o sova.
Natti natt alla fina

Av Maria Larsson - 20 januari 2013 00:52

Jag har karpaltunnel mina händer domnar från finger topparna till axeln på båda händer. Opererade höger hand för 7 veckor sen men har tyvärr ej blivit bättre. Så tänkte försöka teckna bort smärtan.
Men kan knappt hålla i en penna. Men blev rätt nöjd ändå ;)

Av Maria Larsson - 19 januari 2013 23:45

Nu säger jag och BabyBoo godnatt

 

Presentation


Ensamstående 3 barns mamma i sina bästa år till 3 pojkar, 2 hos mig och en i himlen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards